Just Sims! :)

Sziasztok! Mi csak a sims 2-vel foglalkozunk! Sims őrülteknek ajánlott.:D

Bunki Építése:

 

1.A számunkra kijelölt helyre, ahová szeretnénk a bunkit építeni telerakjuk oszlopokkal.

2.Az oszlopok tetejére padlót teszünk, megépítjük a falakat  (de egy teraszt és kell tenni, hogy a lépcsőn betudjon menni)

3.Teszel lépcsőt

4.Kiveszed a haszontalan falakat és csak a sarkainál hagyunk (pl)

5.Ahogy kedved tartja berendezed, kifested.

---------------------------------------------------- 


1. Készítsünk egy olyan négyzetet, melynek minden oldala 12 olyan kis kockából áll! Ahogy a képen is láthatod!

 

 

2. Rakj mind a négy sarkába, építs egy 2x2-es falat! A közepébe pedig egy 8-szög alakot formálj meg! Nézz a képre és rögtön érteni fogod!

 

 

3. Ha ez megvan, akkor jöhet a tető! A négy szélsőre sátortetőt a középsőre pedig valami jó csúcsosat (ha megvan az Open for Business).
De szerintem másik tető is megfelel. (:
 

 

 

 

Ezután szépen fessük ki meg díszítsük ki szépen!

 

 

Így ni! És kész is a palotánk!

A belsejét pedig rátok bízom!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Alagsori garázs

Ez a barkács egy alagsori garázs építésének fortélyait hivatott bemutatni és arra gondoltam, hogy megosztom az oldallal, mivel ilyen barkácstippet még nem láttam.
De hol is kezdjük? Én egy 3x3-as telken kezdtem, hogy bőven legyen hely majd a későbbiekben építeni. Először ajánlott egy üres telken gyakorolnod az építést, ha már megy, egy meglévő házat is kibővíthetsz egy ilyen garázzsal.

1. Ha a telek nem lenne sima, akkor először simítsuk ki.

 

Talajformálás -> Talajsimítás

 

2. Most pedig válaszd ki az Emelt szint és terasz menüpontban az Alapozást.

 

Emeltszint és terasz -> Alapozás

 

3. Ezután a telek jobb szélétől számolj el minimum 7 négyzetnyit, azután pedig a járdától számolj felfelé 10-et. A kép segít! (A jobb széltől számolhatsz többet is, de minimum 7 négyzet legyen meg és a járdától is pontosan 10 négyzetnyi legyen a távolság! -a felhajtó méretei miatt!

 

 

4. Most pedig húzzunk egy 1x7-es alapozást!

 

 

5. Ezután lefestjük az alap oldalát egy olyan mintával, aminek van az alján szegély.

 

 

6. Most pedig leásunk addig, amíg meg nem pillantjuk a szegély alját (pontosan 12 kattintás) aztán a alapozás mentén kisimítjuk.

 

 

7. Most pedig lerakjuk a kocsibejárót. (Ha útban lenne a kuka és a postaláda, akkor használd a "moveobjects on" kódot, viszont áthelyezés után azonnal kapcsold ki a moveobjects off kóddal!) A bejáró elhelyezésénél figyelj arra, hogy az pont az alapozás közepére essék. A kép segít.

 

 

8. Most pedig egy másik kód jön: írd be a kódablakba: "boolprop constrainfloorelevation false" - idézőjelek nélkül. Miután beírtuk a kódot, kisimítjuk a beállót az alaptól a járdáig. FONTOS! A járda melletti két sávot hagyd ki!. Kép ismét segít.

 

 

9. Valami hasonlót kell kapnod, mintha lebegne a bejáró. Ezután kitöröljük az alapozást.

 

 

10. Most pedig elkészítjük a bejárót, hogy lejtsen. A terepemelő eszközzel az első sort 10, a másodikat 8, a harmadikat 6, a negyediket 4 és az ötödik sort 2 kattintással emeljük meg.

 

 

11. És most pedig. Kitöröljük a kocsibejárót! Majd pedig visszavonjuk a törlést a Ctrl+Z kombinációval, vagy a Visszavonás gombbal. És egy röpke varázslat hatására a bejáró hirtelen rásimul a terepre. Ha minden jól ment, ezt kell kapnod.

 

 

12. Most pedig kisimítjuk a talajt a beálló mögött. Arra figyelj, hogy az utolsó sort ne jelöld ki!

 

 

13. Ezután meghosszabbítjuk a beállót. Ott tedd le a hosszabbítást, ahol zöldek lesznek a négyzetek alatta. (Mondjuk máshova nem is teheted :D)

 

 

14. Most simítsd ki a hosszabbítást a beállónál meghagyott zöld résztől! Kép segít.

 

 

 

15. Most pedig töröld ki a hosszabbítást is és megint nyomj visszavonást. (Ctrl+Z) És íme az újabb varázslat, a hosszabbítás a beálló mögé kerül :D

 

 

 

16. És mostantól nincs más dolgod, mint megépíteni a garázst, mint ahogyan egyébként építenéd, és ráépítesz egy házat. Itt javasolt, hogy kikapcsold a "boolprop constratinfloorelevation" kódot azzal, ha "false" helyett "true" -t írsz.

Itt egy kép a kész házról. Mindenkinek jó építkezést kívánok hozzá!

 

 

  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Egzotikus kert 

A területünkön válasszunk ki egy megfelelő "színt" és kezdjük teljesen beszínezni,vagy akár hagyhatjuk is az eredetit.

 

Nekem most kész így néz ki!:)

 

 

Majd egy tetszésünknek megfelelő kisméretű kerítésből egy bármilyen méretű részt csináljunk! (én az 5x5öst csináltam, persze nyugodtan választhattok más méretet is)

 

 

Majd csinálhatunk kis foltokat,mert szerintem így élethűbb!:)

 

 

Kezdjük benépesíteni kis egzotikus kertünket!:)
(ha szükséges akkor moveobjects on kód kell a sziklában a virághoz!)

 

 

Lehet szoborral, vízeséssel is!

 

 

Pl.: Tehetünk Jacuzzit is ha kedvünk szabja.
(a Jacuzzim a raonsims.com-ról van ha valakit érdekel):)

 

 

Vagy hintát is tehetünk, melyet simünk nagy örömmel használ majd! :)

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

    Kifutó

Nagyon sokan szitkozódtak, hogy nincs benne mégsem a kifutó a Sims 2 H&M Divatos Cuccokban. Végülis benne van, csak hát meg kell építeni. Most végre van egy segédlet hozzá. Mindenkinek jó építgetést! :)

A kifutók alapja nem más, mint egy egyszerű szintemelő. Válaszd ki a legutolsót, a belső szintemelőt (amelyik zölddel van keretezve).

Ugyanúgy kell megépítened, mint ahogy egy verandát vagy színpadot építenél. Figyelj arra, hogy tudd, mire is akarod használni, ugyanis ettől függően kell a méretét megválasztanod. Ha divatbemutatót akarsz csinálni, akkor a modelleknek kevesebb helyre van szükségük, míg ha egy táncparkettet vagy színpadot építesz egy együttesnek, ahhoz több hely kell.

 Ha azt akarod, hogy a a kifutódat használni is lehessen, feltétlenül tegyél le lépcsőket. Jól mutatnak még a színpadot megvilágító hosszú lámpák oldalt (a kerítéseknél találod), valamint a felső disco fény.

Tapétázz és tegyél le járólapokat. Így igazán pofás kis kifutót kapsz.

Fontos tudnod, hogy a kifutó maga nem egy tárgy, tehát nem kapcsolható hozzá alapból semmilyen cselekvés. Ez csak egy építési lehetőség, amivel jobban kiteljesítheted a játékélményt. 
 
Ahhoz, hogy valódi bemutatót hozz létre, ahhoz Neked kell irányítani a történéseket. Bár ez nem olyan nehéz, mint ahogy elsőre hangzik. 
Először vezesd a modellt a színpad mögötti részhez. 
Irányítsd a kifutó elejére. 
Add meg, hogy menjen el a kifutó végéig. 
Csinálj pár képet, ahogy sétál. 
Add meg, hogy menjen vissza a kifutó elejére, majd vissza a színpad mögé.

 

Ha kikapcsolod a szabad akaratot, akkor jobban fogod tudni irányítani az eseményeket, és jobb képeket is készíthetsz, mivel a Simek ott maradnak, ahova irányítottad őket. 
A kifutót használhatod arra is, hogy a kedvenc Sims előadóid felléphessenek. Igazán szépen mutat majd a fényeffektusokkal. Próbálj normális cselekvéseket is ki a kifutón, így úgy néz majd ki, minta a modelled pózolna.

(Van egy karrierjutalom, egy fényképezőgép. Ha egy sim megszerzi, és elviszi magával egy közösségi területre (Évszakokkal, ezköztárban) a Sim máris tud pózolni. A megszerzéséhez van egy kód is: unlock careerRewards)

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Móló építése

Az alábbi pofon egyszerű tippben bemutatom nektek, hogyan készíthettek tetszetős mólót, hozzá tartozó horgászstéggel. A megvalósításához nem szükséges egyetlen kiegészítő sem. Nekem az Évszakok, a Jó utat! és a Házi kedvenc ugyan fel van telepítve, de ezek nem feltételei az alapötlet kivitelezésének (csupán az apróbb díszítőelemek miatt érdemes használni őket).

Az építkezés alapja a moveobjects on/off csaláskód, mellyel gyakorlatilag bármit rakhatsz majd a vízbe.

Első lépésként készítsd el a móló alapját, erre a feladatra a rácsos terasz-alap eszköz a legalkalmasabb. Tetszés szerint alakítsd ki a vízbe nyúló részeket, majd rakj egy-két különálló stéget is, a látszat kedvéért. Ide ugyan csak az imént említett kóddal tudod majd átrakni a simjeidet, de nagyon mutatós.

Ha ezzel megvagy, helyezz el néhány fát és/vagy bokrot is, a következő lépésben ezeket fogjuk a vízbe süllyeszteni. Én néhány fenyőt és bambuszt raktam le.

Miután ez elkészült, kezdd el feltölteni vízzel az eddig fűvel borított területet.

Nem muszáj mindenütt teljesen bevizezned a talajt, hagyj ki itt-ott apróbb részeket. Ide még tehetsz le növényzetet, nagyon jól fog mutatni.

Körülbelül ettől a lépéstől kezdve szükséges a 
moveobjects on 
kód bekapcsolása. Miután aktiváltad, már a víz aljára is helyezhetsz növényeket, például minipálmát (a bokrok részlegben találod), ami szerintem kifejezetten jól néz ki a dimbes-dombos tófenéken.

A tavacska elmaradhatatlan kelléke a vízililiom és az alga, ízlés szerint tegyél néhányat a víz felszínére.

A móló oldalához vagy a tó sekélyebb részeihez helyezhetsz el nádat is.

A területünk jelenlegi állapotában még elég érintetlen:

Most kezdjünk el foglalatoskodni kicsit a stégünkkel. Mivel elég kis területről van szó, nem igényel nagy odafigyelést a kicsinosítása. Először is szegélyezd a peremét valamivel (a kerítések részlegben sok virágágyáshoz való kis kerítés található), én a bambuszból készült változatot használtam.

Ha ez elkészült, helyezz el néhány ülőalkalmatosságot. Szerintem ezek a fehér székek kölcsönöznek leginkább "horgászstég-hangulatot" a kis emelvényünknek. A látszat fokozására szórj szét hínárt is, úgy fog kinézni, mintha éppen csak a partra vetette volna a víz.

Most térjünk át a mólóra. Ezt a részt már rendes kerítéssel vedd körbe, nehogy a simek véletlenül a vízbe pottyanjanak. A kerítésre helyezz el szórványosan lámpákat is, hogy éjszaka se maradjon semmi kivilágítatlanul.

Kell néhány feljáró is, hogy a látogatók kedvükre kisétálhassanak a mólóra bámészkodni.

Ezek után már nagyjából minden rátok van bízva, helyezhettek el további növényeket, asztalokat, székeket, hogy minél barátságosabb legyen a környezet. Én folytatásképp leköveztem a móló teljes területét.

Ezt követően - a kód használatával, természetesen - elhelyeztem néhány "nanafát", majd virágokkal vettem körbe (hogy eltakarják a móló felszínét). Végül pedig cikkcakkos virágágyás kerítéssel határoltam el a kövezettől.

Helyezz el padokat a fák között, nagyon hangulatosan festenek majd. :)

A móló kiugró részén további ülőalkalmatosságokat raktam le, így a simek a lehető legkényelmesebben gyönyörködhetnek a kilátásban.

Hogy a simek kedvükre szórakozhassanak is, helyezz el bárpultot székekkel, grillezőt vagy akár sakkasztalt, a lényeg, hogy mindez alkalmazkodjon a környezethez.

Néhány kép az elkészült mólóról, a horgászstégről és a környezetről:

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 4
Tegnapi: 7
Heti: 19
Havi: 171
Össz.: 20 078

Látogatottság növelés
Oldal: Sims 2 Építkezéshez tippek
Just Sims! :) - © 2008 - 2024 - sims-bff.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »